20+ éves szakmai tapasztalatunkkal, innovatív városkártya megoldásainkkal, digitális platformunkkal hozzáadott értéket tudunk teremteni városuk számára, amellyel
egyszerűen intelligens plasztik vagy digitális városkártyát kaphat valamennyi lakos,
elérhetővé tehetők a polgárok számára az azonnali kedvezmény.hu vásárlási kedvezmények helyben és országszerte több, mint 1000+ elfogadóhelyen,
megvalósíthatja a város a KKV-k vállalkozásfejlesztési programját,
digitalizálhatják a szociális támogatásokat és a helyi pénz a helyi kkv-kat erősítheti, ezzel
hozzájárulhatnak a munkahelyek megtartásához,
növelhetik a helyi vállalkozások válságállóságát egy olyan eszközrendszerrel, melyet önmaguk beszerezni nem lennének képesek, valamint
hatékonyabbá tehetik a városmarketinget is.
Digitális platformra épített, innovatív rendszerünk neves referenciákkal rendelkezik. Sikerprojektjeink a Budapest Bank, az E.ON, az Ibiden, a Citibank, a Duna Autó, a Top Shop hűségprogramjai, továbbá a MOL Vegyész Szakszervezet mellett, Tata, a Zuglókártya és a Berettyó Kártya városfejlesztesi programok is.
Portálunkon a https://kedvezmeny.hu oldalon megismerhető és országszerte elérhető vásárlási kedvezmények egyszerűen integrálhatóak bármely település városkártya programjához, így jelentősen megnövelve a városkártyával elérhető elfogadóhelyek számát, ezzel a kártyabirtokosok előnyeit és nem utolsó sorban a városmarketing hatékonyságát is.
Amennyiben szeretnék, hogy az Önök Városkártya Programja mintaértékű sikertörténet legyen, akkor megtiszteltetésnek vesszük, ha egy asztalhoz ülhetünk és tárgyalhatunk az együttműködésről.
Gondoljon csak bele: a település városkártyája, amely innovatív, multifunkcionális, otthon is nagy érték, de ha nyáron például a lakos elutazik Sárvárra vagy Debrecenbe a családjával, akkor is csak előhúzza a városkártyáját és akár 50% kedvezménnyel vásárolhat - mert a város akkor is gondoskodik lakosairól, ha azok ideiglenesen elhagyják a települést.
Az általunk kínált városkártya megoldással a város mindig jelen lehet, többet adhat polgárainak.
Nem feladatot szállítunk, hanem egy kész és működő megoldást éves licencdíj ellenében. A szolgáltatást készen kapják, a licenc díj megfizetésén túl egyéb teendőjük nem lesz.
Önöknek csak az eredményeket kell kommunikálniuk a helyi mediában.
Közeledik 2024. - ha most belevágunk az együttműködésbe, akkor 20+ éves szakmai tapasztalatunkkal a Városkártya célzott és hatékony kommunikációs eszköz is lehet, amely segíteni fogja az Önök munkáját.
Szerintem nem sok város mondhat magáénak egy ilyen komplex és a gondoskodást a polgáraira a város határain túlra is kiterjesztő komplex megoldást.
Kattintson az alábbi linkre és tekintse meg a Támogatáskezelő modullal kapcsolatban készített kisfilmünket is: https://youtu.be/zeaf3V0mDfc
A Támogatáskezelő a digitális platform alapú juttatások és segélyek kezelésére és valós idejű adatok alapján azok naprakész felhasználásának nyomon követésére alkalmas. A zsebek az adott kártyacsoportba tartozó kártyákra vonatkozóan tetszőlegesen meghatározhatók. A felhasználható keretösszeg ezekbe a zsebekbe kerül folyósításra és a webes felület mellett az elfogadóhely applikációval az üzlethez párosított mobil készülékekkel a kártyakezelés és elfogadás egyszerű. A jogtalan felhasználás PIN-kód használattal biztosítható (opcionálisan kapcsolható).
A Digitális Önkormányzat Program keretében (ide kattintva tekintse meg referencia kisfilmünket!) az Integrált Támogatáskezelő Rendszer használatával költséghatékonyan megvalósítható bármilyen szociális vagy közösségi célú segélyezés kezelése.
Nem kell tovább vesződni a papírmunkával, a Támogatáskezelővel egy kijelölt személy (pl.: szociális iroda vezetője) akár 12 ember kéthetes munkája helyett 15 perc alatt elvégzi a segélyezéshez kapcsolódó szükséges teendőket rendszerünk használatával.
Az adott kártyacsoporthoz kötötten előre definiált zsebekbe, a határozatok számának rögzítése mellett történhet a folyósítás és az összeg felhasználása az online kapcsolattal működő kártyakezelő eszközökön keresztül érkező tranzakció adatok alapján, az Elszámolóházon keresztül valós információkat biztosít mind a kártyakibocsátó, mind a kártyabirtokosok, mind az elfogadóhely partner számára.
Az elfogadóhely végpontok és a kibocsátó-folyósító között az elszámolás utólagos: az Elszámolóházban nyilvántartott és ténylegesen megvalósult tranzakciók alapján fizeti meg az önkormányzat az elfogadóhelynek az előző időszak tranzakciói alapján járó összeget.
Berettyóújfalu évek óta az Támogatáskezelőt használja (kisfilm itt) a korábbi papír alapú utalványokkal történő segélyezési rendszere helyett. A városkártya alapú segélyezéssel a település humán erőforrást, időt és a tényleges felhasználásokon alapuló kifizetések miatt pénzt takarított meg. Nem beszélve arról, hogy kontaktmentes segélyezés gyors, a veszélhelyzetben kényelmes és rugalmas megoldás.
Nincs többé elhasználódott és fel nem használt papír alapú utalvány és a hamisítás eleve kizárt a zárt rendszernek köszönhetően, amelyben minden tranzakció pontosan visszakövethető és ellenőrizhető.
A zárt rendszerben a városkártyához rendelt zsebekbe (így például: gyógyszer, tanszer, tüzelő, élelmiszer) folyósított összeg elköltésével a keretösszeg felhasználás a helyi vállalkozásokat is erősíti. A zsebekhez rendelt, előre meghatározott elfogadóhelyi kör kijelölésével nemcsak a támogatott, hanem a helyben munkahelyeket biztosító mikro-, kis- és középvállalkozások is jól járhatnak, mivel a közpénzt csak náluk lehet elkölteni.
Az Integrált Támogatáskezelő Rendszer használata a helyi vállalkozások fejlesztése is egyben.
KATTINTSON IDE ÉS FOGLALJON IDŐPONTOT A BEMUTATÓRA VAGY TEGYEN FEL KÉRDÉST