ÍGY MŰKÖDIK

A Támogatáskezelő használatba vétele egyszerűbb, mint gondolná! A megvásárolt licenc alapján, néhány lépésben beállítjuk a saját arculatú kártyával történő használatot rendszerünkben és a támogatáskezelő használatra kész!

1. A Támogatáskezelő adminisztrációs felületen létrehozzuk a település saját kártyacsoportját, amely alatt tetszőlegesen beállíthatóak a zsebek (pl.: gyógyszer, tanszer, tüzifa, élelmiszer), támogatás felhasználási idő és -gyakoriság, valamint a zsebekhez megtörténik az elfogadóhelyek hozzárendelése.

2. A támogatottak a település saját kártyaelőlap-arculatú plasztik vagy digitális kártyájával tudják felhasználni a helyi vállalkozásoknál a kapott támogatást, a zsebekbe folyósított összegek a zsebekhez rendelt és Támogatáskezelő készülékkel rendelkező elfogadóhelyeken vásárolhatók le.

3. A zsebekbe a határozatok szerint a Támogatáskezelő adminisztrációs felületen keresztül történik a folyósítás, ugyanitt érhető el a tényleges tranzakciók alapján egyenlegeket kezelő elszámolóház és a valós idejű tranzakciós lista.

4. A helyi vállalkozásoknak - mint elfogadóhelyeknek - az önkormányzat utólag, a tényleges támogatás-felhasználások alapján hajtja végre a kifizetést. A közpénz a tényleges vásárlások alapján kerül felhasználásra. Nincs elhasználódásból eredő pazarlás, mint például papír utalványok esetében. 

Szeretnénk, ha bemutatnák nekünk a rendszert >>

Vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk!
Adja meg telefonszámát, és kollégánk visszahívja Önt: ELKÜLDÖM