1. [Kapcsolatfelvétel] vagy [online megrendelés]
Az önkormányzat kétféleképpen indíthatja a folyamatot:
közvetlen kapcsolatfelvétellel (ajánlatkérés, személyes konzultáció), vagy
online megrendeléssel a Centrum portálon keresztül – néhány kattintással.
2. Csomagválasztás és szerződéskötés
Az önkormányzat kiválasztja a megfelelő csomagot:
Szociális alapcsomag (4.800.000 Ft / év)
Szociális + Bonus bővített csomag (14.000.000 Ft / év)
3. Éves licencdíj előrefizetés
A licencdíj a tárgyidőszakra vonatkozóan, előre kerül kiegyenlítésre.
Online megrendelés esetén biztonságos bankkártyás fizetéssel is teljesíthető.
4. Bevezetés és indítás
Digitális kártyák azonnal elérhetők
Plasztikkártyák esetén a gyártás a település arculatával indul
Partnerüzletek bevonása és kártyakezelő terminálhálózat kiépítése
5. Kártyák kiosztása és működés
Az önkormányzat kiosztja (vagy már korábban kiosztotta) a kártyákat a lakosoknak, a Centrum rendszer pedig biztosítja a háttér-infrastruktúrát (feltöltés, elfogadás, elszámolás).
[Online megrendelés most]